Usch vad jag luktar

Har precis ätit pannkakor med jordgubbssylt och glass.
Även om fläkten är på full sprutt när jag steker dom så är det osigt i hela köket (om inte hela lägenheten). Jag luktar även sådär härligt om både kläder och hår! Usch!
Men gott var det och mätt blev jag. Det blev rekord för mig i pannkaksätning idag - 4st!

Snart är det Grey´s - veckans höjdpunkt! :D

I morgon börjar jag jobba kl.14 och innan har jag tänkt att kika på filmen Leo av Fares Fares, som jag hyrde till Jesper idag då han varit hemma från jobbet med tandvärk (-tand då den är borta) men han orkade inte se den.

Har någon sett den filmen, är den läskig? Bra?
Måste veta om jag vågar se den alldeles själv. :)

Kommentarer
Postat av: erika swedberg

Hejsan Lovisa!

Jag läser då och då på din blogg, intressant och veta hur du har det=) Jag har ju själv ingen blogg.jag är iaf med på en blogg, en patients mamma har skrivit om sjuksköterskan Erika på hennes blogg. Är med på kort oxå. Hennes dotter är adopterad från Kina och opererades hos oss. Det skriver mamman om och hon har 300.000 läsare varje dag. Gå gärna in och läs helenastark.com/bloggen

Hoppas det går br apå jobbet!

kram

2009-03-11 @ 20:07:39
Postat av: Cissi

Aaah, vad gott med pannkisar! Men osen som sagt... Mjaaa.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback