Tulpaner och orkidéer

Har precis landat på min favoritplats -soffan!

Åkte till Sandra och Selda vid 12.00. Vi skulle gå en promenad men det slutade med att vi tog bilen till stan istället då Sandra hade så ont i fötterna från hennes promenad igår. :)
Vi fikade lite lunchEngel och sen tog vi en repa eller till och med två på stan. Vandrade runt och tittade på allt möjligt.
Sen skjutsade jag hem dem till sig. Selda var så snäll och go hela tiden. Sötare unge får man leta (länge) efter!

Berättade för Sandra att anledningen till att jag har gult nagellack var att jag skulle få Hilma att sitta still tills hennes torkat. Jag ska att Hilma ville ha Sveriges färger så nu har hon gult och blått på varannan nagel.
Då säger Sandra: "Men varför målade du dom inte bara gula med ett blått kors över?"
Bra Sandra!
Vilken koll du har på Sveriges flagga! :D Haha!

Fick någon idé när jag åkte hem att jag skulle ha tulpaner. Jag åkte till Hemköp och köpte vita tulpaner och så sprang jag in på Åhlens och köpte en vit tulpanvas som jag sett förut.
Så nu är det så fint på vårat köksbord, fattas bara en vit löpare men det verkar inte finnas någonstans.

Så här fint blev det! :)

Här ser ni dom vita gardinerna jag köpte för ett tag sen och så min älskade lila orkidé som jag fick av Majsan i examenspresent (tänk att jag hållt den levande enda sen mitten av januari). :)


Måste även visa hur fint det blev med min älskade mita orkidé.





Den är sååå fin! :)




I kväll är det styrelsemöte med innebandyn!

Förresten så ringde dom idag och frågade om jag kunde jobba i morgon 14-21.30 och självklart kunde jag det.
Weee, första passet alldeles själv. :D

Kommentarer
Postat av: Erika

Oj vad fint Lovisa! :) Vet du vad jag ska göra imorgon bitti??? Dra UPP min rulgardin ;) Hoppas att allt är bra med dig, ha en trevlig kväll! <3

Postat av: Jenny

Vad fint :)

Ta lite kort på resten av lägenheten också så vi får se hur ni bor :)

Kramis

2009-03-23 @ 11:58:40
URL: http://spillerill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback