Våffelglass på våffeldagen!

Jag blev inte ensam till Kupolen idag. Linda åkte med mig, och tur var väl det för det hade nog varit dötrist att gå själv där ändå. :)
Först var vi till Barnens hus där Linda köpte en resesäng till lilla bebben. Sen till Kupolen där vi först var in på Babyproffsen. Fick se vagnen dom ska köpa, jättefin. Älskar att gå i bebisaffärer och drömma mig bort. :)
Det slutade med att jag köpte ett par skor, ett linne, lite örhängen och strumpbyxor till helgen.
Det allra sista vi gjorde var att köpa oss en varsinn glass. Våffelglass på våffeldagen. Den godaste kulan var absolut hallon, den smakade så mycket sommar.
Tack kussen för idag!!

Egentligen skulle jag gjort våfflor idag men älsklingen kom med ett godare förslag -grekisk sallad. :)

Vi har hunnit vara ut till Hagge en sväng. Morbror Mats är där. Sen har jag även varit ner till gymmet en sväng och kört ett styrkepass.

Har precis kollat på Grey´s och jag bara läääängtar ihjäl mig till nästa onsdag. Vilket slut det var!!!

Ska snart sova!

Tack älskade mamma för att du världens bästa!
Tack Sanna för den fina designen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback