Tisdag

Tur att drömmar bara är drömmar ibland. Hade en riktigt hemsk dröm efter att Jesper åkt till jobbet. Pratade med älsklingen när jag vaknade och kunde sen släppa drömmen.

Vet inte var jag fick orken ifrån men tog mig en repa till gymmet igår kl.20.00. Gjorde inget avancerat men gick  i alla fall 40 minuter (nästan 5km) på bandet medan jag kollade på Familjen annorlunda. Gillar verkligen familjen i Älvdalen. Dom är så härliga hela gänget, speciellt föräldrarna!
Blev lite irriterad också, på två killar bredvid mig som kanske var 15-16 år. Dom höll på att flammsa runt, åkte på rumpan på bandet, bakläges, gick på alla fyra och allt man kan tänka sig. Skitdrygt! Sånna där borde inte få träna på gym. Man är väl där för att träna och inte för att leka....?

Idag ska jag städa(?) lite smått. Eller det kanske inte heter städa när man bara ska diska och dammsuga!?! Haha!

I kväll ska jag ner till sporthallen. Vi ska starta två barnlag. Pojkar födda -00/-01 och flickor födda -98-/-99. Så om ni vet någon som skulle vilja testa på lite innebandy, säg till!

Jobbet ringde och väckte mig idag igen och ska jobba dag på fredag. Kul!


Kommentarer
Postat av: Patricia

Hej!

Nej, inget mer skrivande blir det, tyvärr ;)

Det är sådär med oss. Våran ena bebis ligger på sjukhus. Han fick urinsten så han har legat med kateter i ett par dagar. Nu har dom tagit ut den och det verkar funka bra (peppar, peppar) så kanske att vi kan få hem honom i morgon. Annars vet jag inte vad jag gör. Jag är helt knäckt, bara ligger i sängen och gråter hela tiden :( Hemskt när bebisarna blir sjuka sådär..

Men med magen är det bra, den växer så det knakar ;) Jag har känt första sparkarna också :)

Hur är det själv?

Kramar

2009-03-24 @ 16:42:15
Postat av: Sanna

Halloj!

Håller på med lite olika designers nu, men blir inte riktigt nöjd med någon.



Vad tycker du om dessa?

http://saani.blogg.se/testing/?tmp=24222626



33220928.jpg" rel="nofollow">http://saani.blogg.se/testing/images/2009/header2-kopiera33220928.jpg



Kram.

2009-03-24 @ 22:31:59
URL: http://saani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback