Vår?

Vädret är helt underbart. Det luktar verkligen vår ute och jag blir så glad. :)
Jesper säger att för att våren ska vara här på riktigt så ska temperaturen inte gå under nollan på en vecka.
Stämmer det?

Jaja.. strunt samma. Jag ska i alla fall ut och gå om ett tag med Sandra och Selda. Vi får se vart fötterna tar oss.

Igår åkte jag och Thilda till mormor och morfar och var där under dagen. Mamma var också där då hon tog bussen dit i måndags.
Vi hjälpte dem att städa och greja lite. Önskar jag kunde vara där jämt, var inge kul att åka därifrån.

Tränade äntligen igår också. En hel vecka hade det gått, fy! Jesper, Carlsson och tränade Nichlas tränade med oss också och det var riktigt kul. Det gick bra för mig också. Gjorde hela tre mål varav Jesper passade till två. Jag säger ju att vi är det bästa teamet någonsin. ;) Majsan var inte så populär bland grabbarna då hon blev märkt på låret ett par gånger. :D

Dags att göra sig klar och möta dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback