Ännu en måndag

Det känns som om det kryllar av måndagar och så några fredagar, lördagar och söndagar. Tycker inte om det.

Igår var en riktig slödag, för mig i alla fall. Gjorde en liten snabbstädning och sen gick jag till svärföräldrarna där Jesper höll till och tvättade bilen. Medan han höll på det det satt jag i solen. Sen blev vi bjudna på grillade hamburgare. Smarrigt!
Till kvällen var jag på styrelsemöte.

Kul det var att Norge vann i lördags. Den låten är ju så himlans bra. Gillar den mycket!! Sångaren är det ju inge fel på heller. ;) Gillar även Island och Azerbajdzjans låtar!


Vad tråkigt det var att vakna idag. Jättetråkigt väder! Jag har inga idéer på vad jag ska hitta på idag överhuvudtaget.
Det är en kort vecka denna vecka i alla fall. Tråkigt bara att jag ska jobba lördag och söndag. Eller tråkigt och tråkigt är det ju inte, men tråkigt att behöva jobba när Jesper är hemma.  

Ska börja fixa syrrans studentpresent också. Vet nog vad jag ska köpa. :) På fredag har hon bal och jag vet att hon kommer bli balens drottning för hon kommer vara helt underbart vacker!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback