Cellskräck

Jag och Hilma tog oss en sväng till stan under förmiddagen idag. Vi handlade fotbollsstrumpor och benskydd för i morgon ska lillstumpan börja på fotbollsskola. Hon var helt överlycklig och tyckte det var så kul att prova benskydd och sa hela tiden hur fina dom var. :)

Vi kom lagomt hem till Hanna slutade skolan. Dom lekte med varsin kompis och jag roade mig vid datorn. Bjöd alla barnen på fika och sen åkte jag hem när Kent kom hem från jobbet.

Sista träningen med smågrabbarna var det idag. Tråkigt men samtidigt skönt.
Jag och Thilda tog oss sen ner mot stan för att sola lite solarium. Det är så skönt, men jag kan vekligen inte slappna av längre. Förut somnade jag på en gång men nu får jag paniktankar om att "taket" inte går att fälla upp, att det fastnar. Så självklart måste jag ligga och känna efter om det går att lyfta upp och tänker även hur jag ska ta mig ut om det inte går.  Det är den där dumma cellskräcken som bara blir värre och värre. Men när jag väl kan slappna av en stund är det varmt och skönt. :)

Egentligen borde jag sova för längesen. Är supertrött! Men har kollat på tv med syster Thilda som ska sova här i natt.
I morgon åker vi till Falun/Borlänge med Izze för att leta studentkläder till Thilda.

Nog babblat för idag... God natt!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack, Det är ganska enkelt när det är så roligt, dock har jag inte sett så stora resultat ännu. men det kommer väl. :)

Kram!

Postat av: Findus

hm, vad är de jag ser. har du börjat teckna??

väldigt fina bilder =)

2009-05-13 @ 15:22:35
Postat av: Lovisa

Haha.. Hej Jossan!

Ja jag har ju det, lite ibland när tiden finns. :) Det är skoj.. Hoppas allt är bra med dig!

puss

2009-05-13 @ 21:47:01
URL: http://lollolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback