Födelsedagspresent

Tänkte att ni skulle få veta vad jag önskar mig i födelsedagspresent. Det är ju ett bra tag dit (augusti) men ändå. :)

Jag önskar mig biljetter till två musikaler. Gärna den 26 september för då kan vi (jag och älsklingen) se båda samma dag. :D

Jag vill se Buddy Holly med Brolle....


...och Cats som har premiär i september.


Skulle vara så kul att se dom. Jag älskar musikaler!

Annars då... ledig dag och jag är inte på topp. Fryser och ryser när jag rör mig och kroppen känns lite borta.
Vill inte bli sjuk. Jag har klarat mig utan minsta förkylning från i julas och då kan jag väl få klara mig ett litet tag till. Snälla!
Ska rycka mig i kragen och i alla fall diska och dammsuga innan älsklingen kommer hem.
I morgon ska jag jobba och då vill jag vara pigg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback