Förrådsrensning

Vad härligt det var att vakna i morse och veta att jag har en ledig helg med Jesper. Jag har nu jobbat två helger i rad.

Vi gjorde oss klara och gick sedan utanför dörren för att och hälsa på kusin Linda som skulle stå på loppis och sälja lite grejer idag. Vi gick mot Gammelgården och när vi kom dit så letade vi efter Linda. Inte såg vi henne inte. Ringde och hon säger att hon står vid Hammarbacken. Pust och stön! Bara att traska vidare då. :) Vi sa hej och sen var vi tvungna att kila vidare så vi hann in på djuraffären för att köpa kattmat.
Så vi fick oss allt en promenad.

Vi kom sen på att det var toppenväder för att rensa våra förråd. Vi bestämde oss för att börja med källaren. Oj shit vad mycket skräp (mest jag) vi hade. Det slutade med fem stycken stora sopsäckar och lite bredvid. Sen åkte vi iväg och slängde det.
Vad fint det blev! :)

Vi har ätit tacos och kikat på film. Den svarta Dhalian. En lite svår film att hänga med i, i alla fall för mig. Gillar inte svåra tänkfilmer, men den var helt okej ändå.

Nu ska vi självklart se på Eurovision och Hejja fram Malena. Till det var vi köpt godis för 80(!!!) spänn. Herregud vad mycket det blev!
Nu ska vi gotta oss!

Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback