Helgen

Oj vilken lugn jobbhelg det här har varit. Har jobbat kväll både igår och idag. Det har varit så himla lugnt på på jobbet så det är helt konstigt.
Igår när jag kom vid 14.00 så hade jag ingen patient. Fick tillslut två stycken mot kvällen.
Idag har jag haft tre patient så jag har iaf haft något att göra, men det har varit väldigt lugnt ändå. Nu mot kvällen när vi stoppat om patienterna så erbjöd sig Barbo att massera mig. Hon är utbildad massör. Så vi lånade ett rum och en säng och sen masserade hon mig i nästa 20 minuter. Underbart skönt och nu kommer jag somna så gott om en stund. :)

Ska jobba i morgon också men då dag, 7-16. När jag och Jesper kommer hem sticker vi snabbt iväg till mormor och morfar för att hämta Hanna och Hilma som har varit där över helgen med mamma. Mamma blir kvar och kommer hem på onsdag. Morfar skall opereras så hon är hemma med mormor.

Nu ska jag sova så jag är pigg (fast det kommer jag inte vara) i morgon när klockan ringer 05.45. :/
God natt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback