Hemskaste natten någonsin

Dem som inte gillar kiss (och bajs) bör inte läsa. :)

Igår kväll kommer Jesper och säger: "Det är stop i toaletten".

Jag får lite smått panik eftersom att jag precis var så törstig och hade svept ett stort glas kallt vatten, och jag kissar alltid(!) på natten. Hur ska det här gå, tänkte jag. Jag måste hålla mig en hel natt!
Kl.02.49
kollade jag på klockan i natt och var jättekissnödig. Räknade och det var fyra timmar tills jag skulle gå upp. Det skulle aldrig gå.
Efter ett tags vridande i sängen bestämde jag mig för att gå och kissa - i duschen!!
Tog av mig trosorna, virade upp nattlinnet och satte på duschen och duschade nederdelen av kroppen samtidigt som jag kissade. Tvålade sen in mig, duschade av mig och torkade mig. Sen var jag pigg(!!!). Jaha.. skönt att ha kissat i alla fall.
Det blev samma grej på morgon då jag skulle duscha hela mig. Blev värre när jag hade ätit frukost och kände att nr.2 var på väg. Det blev snabbt att plocka ihop mina grejer och gasa ut till mamma i Hagge. Kan säga att det var ganska härligt! :D

Toaletten var alltså helt vattenfylld då vi försökt spola bort stoppet. :D

Jag och mamma åkte sen till mormor. Morbror Mats var där och sen kom morfar. Han var visst bara på koll innan operationen som är i helgen. Vi har myst och ätit god mat. Jag har även målat två tavlor.
 
Lånade mormors Kristina från Duvemåla skiva och lyssnade på på hemvägen. Älskar den muskien. Får rysningar i hela kroppen av vissa låtar. Helt klart den bästa musikalen jag sätt. Önskar att den sattes upp igen. Vill vill vill det!!!

Lånade en sugpropp av Jespers mor och far så nu är toaletten fixad. Yes! :)
Har åkt lite bil med Jesper syster Elin som fick körkort idag. Grattis tjejen, du är bäst!

Dom ringde även från jobbet i eftermiddags så nu ska jag jobba i morgon, 7-16. Skall även jobba fredag och lördag kväll, 14-21.30 och sen måndag dag. Skojsigt!

Nu ska jag mysa!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback