Ingen dator

Har precis slutat jobba och ska strax börja ta mig hemmåt.
Har ingen dator hemma, den har pajjat helt. Vill inte starta.
Man känner sig lite tom utan den.. :)

Så fort den är hel kommer en uppdatering.

Systeryster hade studentbal igår. Ojojoj så fin hon blev, min alldeles egna lillasyster. Sååå stolt jag var.
Självklart kommer bilder på balens drottning sen.

Nu ska jag hem till älsklingen och mysa.

För övrigt skall jag jobba hela veckan. Jobbar lördag-fredag, sju dagar. Pjuh!!

Hej och hå!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Du är ju för söt syrran!

Du är den bästa =)

Postat av: Johanna

Hej :) Tänkte höra om du ville skicka lite bilder till mig från hemma hos Erik sen? :)

2009-05-24 @ 10:31:00
URL: http://larsenjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback