Ledig helg

Tänk att jag har haft en ledig helg. Underbart!

I fredags fixade vi hemma i hallen på kvällen och myste i soffan och åt en god grekisk sallad.
Åt en massa PEZ också. Är helt överlycklig för dom finns som lösgodis på Hemköp, så en påse med enbart PEZ blev det till kvällen. Jesper var inte lika glad. :)

I går tog vi oss en sväng ner på stan tillsammans med Nichlas och Ida. Marknaden var bara strunt som vanligt och det var 100 grader varmt bland stånden. Vi åt på Monte Carlo och jag åt en grekisk sallad igen. Inte lika god som Etnas, den var som soppa för det var fullt med vatten på tallriken. Blä!

Sen tog vi oss en promenad till Toffes och köpte en mjukglass. Mums!

Till kvällen fixade jag och Jesper lite i hallen igen. Slipade alla väggarna så nu är dom redo att tapetseras, men innan det så ska vi måla lister och tak.

Sen tog vi med oss lite cider och öl och gick hem till Linda och Tobbe (och lilla Nora som låg och sov). Nichlas var också med.  Där satt vi på balkongen till kl.01.00 och drack gott och tjålade en massa.
Hur trevligt som helst och det var underbart skönt!
Tack för igår!

Idag åkte vi och Thilda till sommarstugan och solade oss innan jag och Thilda tog bilen till mormor och morfar, där jag nu är.
Vi ska fika lite tårta för det är ju mors dag (mamma är här) och sen tar vi med oss småsystrarna hem.

Ska väl fixa i hallen till kvällen.
I morgon jobbar jag och på tisdag är värsta dagen någonsin (tror jag). Jag ska dra ut min visdomstand och är mer än nervös. :/

Har fortfarande ingen dator hemma vilket börjar bli jäkligt trist.

Hej svejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback