Lugn dag

Ojojoj... kommer till jobbet kvart i sju och dom säger att jag har en patient(!), bara en enda. Det har varit den lugnaste dagen någonsin för mig på jobbet. Blir lite halvt som halvt långtråkigt (men jag har inte tråkigt) och man går och letar efter grejer att göra. 
Dessutom gick min patient hem idag så då slutade jag med för dagen. Vad skulle jag göra där när jag inte hade någon patient och kvällspersonalen hade kommit?

Nu ska jag måla lite i väntan på att Jesper ska komma hem. Det blir mys i kväll med någon god mat.
I morgon jobbar jag igen, 14-21.30.

Hoppas att alla får en riktigt trevlig helg!!  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja de skulle va lite fint att ha med nån prinsesskorna, kanske namn och hjärtan??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback