Sköna maj välkommen!

Valborg igår som alla vet. Jag jobbade under dagen och sen blev det full fart fram till läggdags.

Jesper och jag åt första mjukglassen, vi grillade lite god mat och åkte sen till Hagge för att gå med mamma och familjen till brasan. Det är ju bara för mysigt med lite brasa så där en gång om året. :)
Hem och lägga sig för jag skulle ju upp och jobba idag.

Och här sitter jag nu... fördigjobbad! :)

Älsklingen är och fiskar med Carlsson och Nichlas men kommer väl vilken sekund (eller minut eller timme) som helst.  Dom har vairt iväg hela dagen och inte fått en ända fisk.
Undrar om dom verkligen vet hur man gör när man fiskar??? :D

Vi får se vad som händer i kväll... blir antagligen det bästa jag vet - mys med Jesper!
Jag skulle vilja se filmen Twilight.. jag har ju inte sett den än.

 

Kommentarer
Postat av: Nichlas

det är inte fisken som är det viktiga utan gemenskapen...

2009-05-01 @ 16:50:56
Postat av: Frida

Den tycker jag verkligen du/ni ska se!!! Den är jättebra!!! Hoppas allt är bra med dig :) Kramar i massor

Postat av: Marina

Världens bästa film :)

2009-05-01 @ 22:56:53
URL: http://marinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback