Sol ute, sol inne, sol i sinne

Idag var jag trött för länge sov jag, ända till halv 11. Det var riktigt härligt att vakna och se att solen strålar för fullt.

Jag har hunnit med att städa lite och så har jag tagit mig en promenad5km. Det var superduperskönt!
Det luktar alldeles för gott ute. Jag älskar det och Hägg luktar ju helt underbart. Tänk om dessa dofter kunde finnas inomhus. 


Nu slutar Jesper jobba och då ska han iväg en snabbis till Borlänge och köpa en högtryckstvätt. Herregud vad tråkigt att köpa en sån. :)

Sen får vi se vad eftermiddag/kväll erbjuder oss. Hade ju mer än gärna velat grilla men det är inte så lätt när man inte har någon gård och ingen grill heller för den delen. Så tråkigt att bo i lägenhet. Gaaaahh!!! Så vi får se vad vi hittar på för gott till middag..

Hoppas vädret får hålla i sig någorlunda över helgen...

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej, jag ska stå vid Hammarbacken, så du får komma dit istället :)Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback