Tjejdag

Var rejält trött när jag vaknade idag, det blev alldeles för sent för mig igår. Systers fel eftersom att hon sov här. :)

Izze kom och hämtade mig och Thilda i morse och vi for till Falun (och sen Borlänge) för att leta klänning, skor och allt som hör studenten till åt syrran. Det var inte lätt men hon kom hem med det hon skulle i alla fall. Min lilla lillasyster kommer bli så fin på både bal oh student. Ska bli så kul att se.

Jag kom även hem med lite smått och gått. En vanlig svart hoodtröja från H&M och ett svart halternecklinne från MQ. Ett hårband och lite snoddar också. Förstår inte hur alla snoddar jämt kan försvinna, men nu har jag köpt 30st så tusan om dom inte räcker ett tag nu. :)

Köpte även ett par "shorts" till vi ska springa Tjejmilen den 31 augusti. Jag, Thilda, Mamma och Izze ska springa och vi ska självklart ha lika kläder då vi ska anmäla oss som ett lag. Golden girls heter vi. Kläder får ni vänta med att se tills det är dags för loppet. Men vi kommer bli riktigt snygga!

Jag och syrran åkte och kollade på när lillasyster Hilma var på fotbollsskola. Hon var så duktigt. Tacklade till och med lite lätt på motståndarna för att få bollen. :)

Har hunnit med en promenad med Angelica och Majsan också. Underbarare människor är svåra att hitta kan jag lova!

Självklart har jag tittat på Grey´s idag också. Samma visa denna vecka - tårar.

I morgon ska jag jobba igen men innan ska jag hinna med att träffa Sandra och Selda. Har ju köpt en liten överraskning åt Selda. :)

Sov gott!!


Kommentarer
Postat av: Majsan

Tack !! Du är oxå en goding :)

2009-05-14 @ 09:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback