Det käraste man har...

Efter jobbet igår tog jag och Jesper bilen till Hällefors (mormor och morfar) för att hämta Hanna och Hilma. Vi fick självklart lite mat innan vi for hem igen. Mammas potatismos kan inget slå. Så gott!

Lilla mormor är så underbar. Skiner som en sol när vi kommer. Det är så skönt att bara vara där, ligga i sängen brevid och småprata. Det är ett sorts lugn i mormors sovrum och det är jobbigt varje gång man kliver ut över tröskeln. Jobbigast är det att åka hem. Jag hatar att säga "hejdå mormor, vi ses snart".
Älskade mormor...
Hon verkade i alla fall pigg den lilla stunden vi var där.
Mamma blev kvar till på onsdag, då kommer nästa som ska vara hemma med mormor medan morfar är kvar i Örebro efter operationen. Lilla morfar, jag hoppas du snart är så pigg så du får komma hem.
Älskade morfar...

Trodde tjejerna skulle somna i bilen hem, men vi sjöng och hade oss. Dom tyckte att resan (ca 1 timme) gick jättefort.
När vi var hemma gjorde vi oss i ordning för sängen. Jesper blev som vanligt utskickad på en madrass medan vi tre tjejer sover som packade sillar i sängen. :)

I morse åkte vi hem till Hagge. Hanna gick till skolan och jag gick med Hilma till dagis. Hilma var bara där en timme då hon ville med och hälsa på Lekis, hon börjar ju där till hösten. Stora tjejen!

Hilma leker nu i hönshuset med kycklingarna och jag ska ta mig en dusch.
Synd att det måste vara så kallt när det är någolunda fint ute.

Vi får se vad vi hittar på resten av dagen....


Mina solstrålar förra sommaren!


Är så glad över min familj. Man tänker alldeles för lite på hur underbara alla är. Jag älskar verkligen alla så otroligt mycket. Ni är värda allt och lite till!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Det får du se då ;D Haha!

Postat av: Mathilda

Vad fint du har skrivigt syrran!

Love you. You sister, flow sister ;)

2009-05-12 @ 23:11:05
URL: http://torstenssonm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback