Bra grejer och dåliga grejer!

I morgon har jag jobbat 10 av 12 dagar och endast dagpass! Lite drygt att gå upp varje morgon. Efter i morgon har jag äntligen en ledig helg.
Så typiskt bara att det är match i Gävle på lördag och vi ska åka kl.9.. en till tidig morgon. Kanske inte lika tidig, men tidig.

Matchen i tisdags mot Hedemora vann vi med 7-4. Gick väl helt okej för mig.. foten funkade hela matchen även om jag inte alls kunde gå fullt ut. Skönt att vi vann i alla fall! :)

Träningen idag gick sämre. Var lite okoncentrerad från början så det sket sig. Dumma dumma fot också.. den vill inte som jag! Jag vill kunna köra för fullt!!
Men bara att ladda om till på lördag.

Är mer än trött så nu blir det sängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback