Lite adventsmys

Tänkte först att jag skulle skriva om helgen. Det blev då att stå still. Vad har jag gjort i helgen? Efter en stund kom jag på det. Jag har jobbat!! Så kul var det...

Jag och Jesper nu varit tillsammans i 5 år och 2 dagar. Det är rekord för mig! Jag och min förra pojkvän gjorde slut på våran 5-årsdag. Haha! :)
Jag och Jesper firade våran 5-årsdag med att jag jobbade kväll. :( Fick en bukett blommor när jag kom hem i alla fall. :)

Efter att ha varit på en väldigt dålig julskyltning, städat, julpyntat med lite julmusik på, druckit glögg och ätit pepparkakor så fick jag en gnutta julkänsla.



Idag har jag haft en ledig dag. Jag har varit hemma hos kusin Linda tillsammans med syster Thilda och dekorerat pepparkakor samtidigt som Linda bakade nya. Har ju såklart gosat med Julius också. Världens sötaste och charmigaste kille!



Till eftermiddagen blev det klippning.. toppade mig som vanligt. :) Kom hem med tre produkter till håret också, det blev dyrt det där. En för att få lite lockar på mitt fall, en för att göra mitt hår lite strävare (det är för glansigt för att kunna göra frisyr i) och en lite volymgrej att ha i hårbåtten. :/ Vi får väl se vad det är för grejor.. :)

Har även tränat pojkarna och flickorna idag plus tränat boxning med kusinen.
Är även ledig i morgon.. har inget på schemat förrän på kvällen så jag ska nog njuta av att inte göra någonting. :)


Kommentarer
Postat av: Linda

du vill inte följa med på en långpromenad ?

2009-12-01 @ 10:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback