En vända till Gävle

Det går inte att beskriva hur härligt det är med en ledig helg.. älskar det! :)

Tyvärr fick jag inte ha sovmorgon igår (lördag). Då var det dags för match och vi hade samling kl.9!
Vi var till Gävle och spelade match mot Strömsbro. Det blev en resa dit utöver det vanliga. Fick vända halvvägs till Borlänge då tjejerna i bilen bakom oss inte kom längre (bilen pajade). Så det vara bara att köra en av dom till Ludvika igen där hon kunde hämta en annan bil. Sen kom vi iväg. :)
Kom fram 35 min innan matchstart så det blev lite stressigt med ombyte, toalettbesök för dom flesta och uppvärmning.
Vi spelade väl inge bra alls igår. Men jag måste säga att jag är mycket nöjdare över min egen insatts igår än vad jag var på Hedemoramatchen i tisdags. Gjorde till och med ett mål och det är inte en vanlig grej för mig. Så det var kul! Men vi förlorade tyvärr med 4-1. :(

Så där flög lördagen iväg.

Hade lite mys med Jesper på kvällen. Kollade på första Johan Falk filmen (var jättebra!) och åt lite Ben & Jerry´s glass.... mmmm! :)

Just nu sitter jag och håller tummarna på att "min" bil inte ska bli såld. Jesper är ute nu med en spekulant. Vill inte vill inte vill inte blir utan bil!!

Sen i eftermiddag har Jesper och herrarna match så då ska jag ner och titta på den såklart. Hoppas dom vinner nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback