Kupolen, match och bebis!

Vet ni vad.. jag gick upp kockan 7 idag, fast jag är ledig.
Jag och Angelica åkte till Kupolen kl.9 så därför gick jag upp i tid.. tog det lugnt på morgonen och slapp stressa. För ja, jag är ju ganska seg. :)

Vi tog oss en fika på McDonalds innan vi började shoppa, för vi var ju lite tidiga dit.
Angelica shoppade så bankomatkortet glödde (inte bara jag som är shopoholic) :), jag tog det lilla lugna ja.
Kom bara hem med en hårfärg, halsduk och ett par snowboardstrumpor (så nu gäller det att åka i vinter). :)

Angelica kom även på den smarta idén, när vi hittade en jättefin "tomtegrej" på Cervera, att vi skulle köpa varandra en varsin julklapp. Så jag köpte en till henne och hon en till mig. Så nu har jag köpte årets första julklapp och även fått den första julklappen. :) Ska hänga min i vardagsrumsfönstret när tiden för tomtar kommer.

Vi var effektiva på Kupolen, hann med alla affärer som lockade på ca 2 timmar.

Jag fortsatte att vara lika effektiv när jag kom hem för jag körde igång direkt med storstädning av lägenheten. Så nu är den ren och fin och vi slipper städa i helgen.

Nu ska jag ladda inför kvällens hemmamatch mot Mora.
Det kommer att bli tufft!
Laga lite mat (Chili corn carne) och hänga lite tvätt först bara...


ETT STORT GRATTIS TILL CARRO OCH EZZA SOM BLIVIT FÖRÄLDRAR TILL EN LITEN ALICE I NATT!!!
Äntligen... :)









Kommentarer
Postat av: Linda

Du hur går det för sanna med min blogg? behöver hon inte lösen o sånt?

2009-11-17 @ 10:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback