Snart så!

Är inne på andra natten nu, det går segt!
I morgon är det sista natten (missar träningen tack vare den) och sen är jag ledig i sex dagar. Weee!
Tog semester fredag och lördag natt så att jag skulle få lite ledighet. Längtar så jag nästan spricker sönder.

Har massor jag vill göra när jag är ledig!
Det blir innebandy, kanske lite partaj och så självklart ska jag ägna lite tid till mina underbara små prinsessor som jag saknar så mycket. Men måste slöa lite också. ;)

I helgen är det dags för en av dom viktigaste matcherna, derbymatch mot Harnäs. Ojojoj.. men innan det har vi en match mot Mora på torsdag. Hoppas vi spelar bättre än vad vi gjorde sist.





Längtar efter snöööö! Vill att det ska bli kallt och komma mycket snö så att jag får åka lite bräda. Vill vill vill! :)

Kommentarer
Postat av: Syster

Får inte den tredje prinsessan någon tid då?

2009-11-10 @ 22:52:41
Postat av: lovisa

Jo absolut, visst får hon det! <3

Postat av: syster

Tänkte väl det :) <3

2009-11-11 @ 17:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback