Tisdag

Fick rycka ut och jobba igår kväll, så min 6 dagars ledighet sket sig, men det visste jag nästan att det skulle. Men idag är jag ledig igen. :)

I helgen hade vi derbymatch mot Harnäs. Tyvärr förlorade vi, dom var snäppet bättre än oss. Men det var kul, kändes lite konstigt att möta dom som man har spelat med under flera säsonger.

På lördagskvällen var vi några hemma hos Bosse och partajade lite. Jag premiärade på Silverdollar under en timme. Haha! Sen var det någon slags av efterfest hos Bosse igen, men folket somnade. Inte jag och syrran dock. :)
Men det var en riktigt kul kväll!!

Det här är en rätt tråkig ledig dag. Har inget att göra och vädret är skit. Men i kväll är det träning, äntligen!

Kommentarer
Postat av: Syster

2009-11-17 @ 21:26:07
Postat av: Syster

Klart det bara va vi vakna :) Dom äkta Torstensson brudarna = party brudar!

2009-11-17 @ 21:27:08
Postat av: Lovisa

Yes! precis vad jag menade, men ville inte skryta. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback