3:e (och sista) natten

... och jag längtar mer än någonsin efter min Jesper, + sängen såklart.
Vill ha kärlek och gos och en varm säng med dubbla täcken och mjuk kudde.

Det är superlugnt här på avdelningen (peppar peppar...)!!
Skönt det, men lite tråkigt för natten går ju extra sakta.

Innan jag lägger mig idag ska jag se på Grey´s som äntligen startat igen. Jag ocg älsklingen sitter alltid bänkade tillsammans i soffan när det sänds, men igår blev det undantag eftersom att jag började jobba kl.21.
Längtar som tusan efter att se det, men lite förstördes då jag råkade se en konversation mellan två arbetskamrater på facebook :), och jag nu vet var som hände med Izzie och George... hmm! Men det var som jag trodde ändå.. :)

Sitter och drömmer lite om en resa. Det skulle vara mer än underbart att kunna åka någonstans under vinterhalvåret... men då är det ju det där med pengar + semesterdagar.


Cypern

Hoppas alla sover gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback