Äntligen fredag!

Skönt med en fredag när man är hemma och är sjuksriven. Det menas att Jesper tar helg idag. :)

Angelica ville liva upp min dag idag eftersom att jag har haft det så tråkigt. Så i morse tog vi oss en frukostfika på Engel tillsammans med Linda (från laget).
Jag och Angelica tog oss sen en raggarrunda i hennes pärla och Angelica fick till och med ett lunchragg! ;)

Det är det mesta jag gått den här veckan, och det kändes kan jag lova. :/

Vilade lite i soffan och sen kom kusin Linda och lilla Julius på besök. Han växer så det knakar och är på väg att bli en riktig liten tjockis. Världens sötaste charmtroll!
Han hade mycket att säga mig idag och jag fick några leenden, härligt! :)





Nu väntar jag på att min pudding ska komma hem.. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback