Balansplatta

Idag (läs igår) på träningen tog coach Bosse (tack) med en balansplatta som provade och jag även lånade med hem.
Jag upptäckte att jag har en ganska dålig balans, så den här kanske gör lite nytta (inte bara med fotleden). :) Är så sugen på att träna nu! Köpte även ett fotledsskydd innan träningen. Provade att jogga lite men det var ingen hit. Hade med min klubba i alla fall så jag kunde skjuta lite. Är ju inge kul om jag glömmer bort hur man gör. :)
Nu ska jag iaf köra lite på den där plattan och så hoppas jag att jag kan vara med på nästa veckas träning (lite lugnt iaf).



Sitter på jobbet och tanterna och gubbarna har varit ganska snälla (än så länge). Igår hade dom ju fastnat med tummarna på ringklockorna allihopa större delen av natten. Inatt är dom lite mer poppis bland personalen. :)

Har en sambo som säger att han sover bättre när jag jobbar natt. Hmm....
Undrar vad han tycker då när det ett tag tills jag jobbar natt nästa gång.

I morgon (läs idag) är det spelkväll med laget hemma hos Linda. Hoppas att så många som möjligt kommer! Vi brukar köra charader spel och en massa annat. Bl.a. med vilda gester och lite singstar. :)
 


Annars har jag inte mycket annat planerat för helgen... vi får se!
Vill ta en sväng till Hagge iaf för nu var det längesen jag träffade mamma och småsystrarna.

Nu har jag fördrivit tiden lite... nu ska jag hitta på något annat att pyssla med. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback