Bitter

Nu sitter jag på jobbet igen och gör den första natten av tre...
Sov till 9.40 idag och sen har jag inte sovit nå mer, så nu är jag dundertrött och undrar hur jag ska klara natten. :/

Bitter är jag också! Dom har ändrat mitt schema (igen!!) utan att säga till. Dom har ändra på mina schemarader. :/ Det värsta är att jag jobbar sju dagar(!!), är ledig en, gör sen sex nätter på en vecka (=60 timmar!!), ledig en dag och sen fyra dagar! Hallå! Hur mycket tror dom jag orkar? Förstår inte att dom kan lägga in sådär...
Dessutom kan dom ju inte lägga in flera pass utan att ta bort något annat.. jag får ju för tusan för mycket timmar! Gaaahhh....
Hoppas att jag kan hålla mig så här bitter tills i morgon bitti. Då ska jag prata lite med chefen innan jag går hem, för det är inte kul när det blir på det här viset. 

Verkar bli en lugn natt (peppar peppar...)!

Jag och Maria hoppas på att få låna Roberts dator och kolla på Desperate housewives snart, för på landstingets datorer går det ej...

Klockan går sakta.... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback