Vart är helgen? Borta?

Gillar inte när helgen bara åker iväg sådär. Den har gått riktigt fort och jag har haft en bra helg. Det är så uppskattat att vara ledig en helg.
I lördags var vi i Hagge hela eftermiddagen hos mamma, Hanna och Hilma. Det var mys! Finns inga bättre än mina tjejer plus mamma såklart. :)
Vi var förbi en snabbis hos Linda, Johan och lilla Julius. Han bara växer och växer och han är så duktig på att "prata". :)
Tillsist blev det grabbmys som till och med jag fick vara med på. :) Film och godis (inte godis för mig, har varit utan i 2 veckor nu :)) hemma hos Bosse i världens skönaste soffa med han och Carlsson. Plus Jesper såklart. :)
Vi såg en rätt bra film men kommer inte nå ihåg vad den hette. :/

I söndags åkte jag och syrran (som var mitt sällskap) till Gagnef där våra tjejer (F-98) spelade sin första innebandymatch. Kan inte vara annat än stolt över dom. Dom var såååå duktiga. Spelade mot ett tjejlag som tränat i 3 år och spelade matcher förra året medan våra tjejer som tränat ca 8 gånger. Dom spelade 0-0 dom två första perioderna och i 3:e tappade dom lite och matchen slutade 4-1. Men vad gör det när dom var så duktiga! Heja!

Vi körde sen räserfort hem för att hinna se på herrarnas match. Den var väl sisodär, dom spelade inte sitt bästa men i slutet blev den bättre och bättre. Tyvärr förlorade dom med 6-8.
Sist hade smågrabbarna match (P-00/-01). Dom är ju för söta!

Jag, Jesper och Thilda hade sen lite mys med god sallad, vindruvor, passionsfrukt och lite nötter. Mums!

Och det var den helgen det... borta!!


Vi damer hade förresten ingen match. Alldeles för många sjuka. Men lite bra för då kanske man har en chans att vara med och spela den.
På torsdag SKA jag träna!! :)

Ska testa lite träning idag. Ska på boxning med kusinen
i kväll efter jag tränat småtjejerna och killarna. Det ska bli kul. Lite lugnt till att börja med då jag kanske slipper att använda foten så mycket. :)

Annars ska jag jobba dag (7-16) ända till fredag... längtar efter en ledig fredag. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback