Hittade en lista och jag har tråkigt!

1. Hur gammal är du om fem år? 28
2. Vem var den sista du träffade? Helena och Bosse vid parkering efter träningen.
3. Hur lång är du? 156 cm.
4. Vilken var den senaste film du sett? Hmm.. filmen vi såg i lördags. Kommer inte ihåg vad den hette, men det handlade om en hemsk kuragömma lek.
5. Vem ringde du senast? Mamma, men utan svar. Hon sover nog.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till Jesper: "Jag tar tvätten efter träningen och disken i morgon. Puss".
7. Vad är dagens planer? Sova, länge dessutom för i morgon är jag ledig.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror helt på. Ibland orkar man bara inte prata. :)
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda, sedan jag var 11 år, tror jag.
10. När såg du senast din mamma? I lördags.
11. Vilken ögonfärg har du? Grön.
12. När vaknade du idag? 05.45.
13. Har du någon gång hittat en katt? Hittat en katt? Dom ser man ju överallt.
14. Vilken är din favoritplats? Hemma i soffan.
15. Vilken plats föredrar du minst? Ingen aning...
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ett hus i Hagge, en liten familj och jag hoppas jag är kvar på jobbet.
17. Vad skrämde dig som barn? Lillasyster Mathilda.
18. Vem fick dig att skratta senast?
Alla glada tjejer och dem två coacherna på träningen.
19.Är du för ung för att äga vinylskivor? Japp!
20. Har du stationär eller bärbar dator?
En bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Pyjamas såklart, annars fryser jag ihjäl. :)
22. Hur många kuddar har du i sängen?
En som jag sover på och en som ligger bredvid på utsidan om mig.
23. Hur många landskap har du bott i?
Endast i Dalarna.
24. Har du någon gång spytt på fyllan?
En enda gång, dagen efter. Spy är det värsta jag vet, håller mig.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor och strumpor.

26. Är du social?
Det tror jag nog.
27. Vilken är din favoritglass?
Piggelin och en Canta dore (stavas?) sort med hallon och blåbär.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Betala av lånen, resa med familjen och köpa en Swift.
29. Tycker du om kinamat?
Nja.. sådär.
30. Tycker du om kaffe?
Aldrig i livet att jag dricker kaffe.
31. Vad dricker du till frukost?
Mjölk, ibland juice.
32. Sover du på någon särskild sida?
Nä, mest på rygg. Om det blir en sida så kanske lite mer på höger.
33. Kan du spela poker?
Jag kör endast på höga kort! :)
34. Tycker du om att mysa?
Det bästa som finns.
35. Är du en beroendemänniska? Ja! Beroende av nässpray och lipsyl. :(
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Japp! Älskade Ricky!
37. Vill du ha barn?
Absolut!!
38. Kan du några andra språk än svenska?
Lite engelska, men är helt värdelös.
39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja, från akuten i Ludvika till infektionsavdelningen i Falun där jag låg ett par dygn.
40. Föredrar du havet eller en pool?
Poolen att bada i och havet att titta på.
41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder och onödigt skit.
42. Äger du dyra smycken?
Nja.. inte så superdyra.
43. Har du någon gång testat narkotika?
Aldrig!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Vindruvor.
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Känner många roliga.
46. Välj ett ärr på din kropp?
I pannan, efter att jag som tvååring jagade en ballong och sprang in i bokhyllan.
47. Vad har du för ringsignal?
Black eyed peas - I gotta feeling, men vill byta.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?
Ja en del, tror jag. Det där har mamma koll på.
49. Flirtar du mycket?
Näää.
50. Vart togs din profilbild för din blogg?
Hemma hos Sussie när vi hade lagfest förra hösten.
51. Kan du byta olja på bilen?
Har aldrig provat själv men tilsammans med pappa, på en gammal bil kanske jag skulle klara det.
52. Har du fått fortkörningsböter?
Nej.
53. Vilken var den senaste bok du läste?
Män som hatar kvinnor.
54. Läser du dagstidningen?
Ibland på jobbet.
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nope.
56. Dansar du i bilen?
Hur ska det gå till?
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
P3.

8. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
En massa "kom-ihåg-saker" och "att-göra-saker" på jobbet.

59. När var du i kyrkan senast?
På mormors begravning nu i somras. :(


Kommentarer
Postat av: annie

meen hörru!! dina tips blev ja ju knappast klokare av :P

vad gör du imorgon??? Pussss

Postat av: syster!

haha!

Härligt att det var jag som hade makten i hemmet ;)

2009-10-31 @ 22:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback