Filmtajm, trodde jag.

Idag var jag med mamma och lillasyster Hilma till Falu lasarett då lillsyrran skulle kolla ögonen. Allt gick fint!
En stund innan och en stund efter stannade vi till på Kupolen, och jag köpte ingenting. Vet inte om det var bristen på tid eller att jag hoppade runt på kryckor (foten är fortfarande för tjock för skor) som gjorde att jag inte var nå shoppingsugen.
Fick några mysiga timmar med minsta lillasyster och mamma i alla fall.

Tvingade för en stund sen i foten i gympadojjan! Ajajaj... Det har jag fått ångra för nu sitter jag här med värk. Ändå gick jag endast så lite som till bilen och en snabbis in till Elgiganten och tillbaka (älsklingen var så snäll och till och med körde mig fram till dörren). Tänkte att eftersom att jag inte kan göra så mycket så ville jag ha någon ny film.
Jag kom i alla fall hem med Sludog millionaire och Mammut.

Slumdog Millionaire - DVD - Film  Mammut - DVD - Film

Tänkte att jag skulle ha lite mys i soffan med en av filmerna, när Jesper är och tränar men det sket sig. Hade inte hunnit med någon av filmerna eftersom att jag ska se Plastikkirurgerna kl.20 och Desperate housewives kl.21.
Men jag hinner med mys i morgon bitti. Härligt att vakna, ta med lite frukost till soffan och sen kura in sig i ett täcke och se på film på morgonkvisten. Längtar! :)




Kommentarer
Postat av: Linda

så härligt! får jag låna filmerna sen när ni sett dom? puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback