Duktig flicka

Det hände lite spännande grejer på jobbet i natt så det gick rätt fort. :)

Framåt 5-tiden började jag bli riktigt nervös inför vaccinationen. Jag var först ut när han kom på morgonen och ett tag när jag satt där på stolen och väntade tänkte jag "jag springer härifrån" men sen tänkte jag "nu gör jag det!". Nålen ser sååå liten ut när man sticker andra, men nu såg den sååå stor ut. :) När det var dags så kände jag INGENTING! Kände inte att han stack mig över huvudtaget! Haha! När medlet sprutades in kändes det lite konstigt men gjorde inte alls ont.
Fattar inte när jag ska lära mig att det inte gör ont!!! Men det kommer bli samma visa säkert när det är dags för dos 2. :)
Nu är det i alla fall klart och jag var riktigt duktig! :D

Men min arm nu.... den gör så förbannat ont! Kan knappt lyfta den.. usch! Hur ska det gå i natt när man ska lyfta upp tunga patienterna i sängen? Det visar sig!

Nu är det snart dags för innebandyträning och jag ska återigen bara titta. Förbannade dumma fot! Bli frrisk någongång!
Ska försöka skjuta lite, hur nu det ska gå mer armen...

Sen blir det en natt på 3:an.. sen ledig i helgen!
Weee... och helgen består av innebandy.. det är fyra matcher att se. Våran, herrarnas, f-98 och p-00 (som jag tränar). :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback