En fredagskväll i svinstian!

I kväll är det folkan. Jag skulle mer än gärna vilja gå, men jobbar ju hela helgen (7-15 lör och sön) så det blir inget för mig. Så typiskt att man ska jobba när det är nå kul.
Jesper ska iväg och spela match mot Gagnef, så här sitter jag.

Inte tänker jag sitta här i soffan och ruttna heller. Jag ska åka till mamma och systrarna (alla tre är där) och mysa. Två av tre systrar är dundersjuka. Dom har gått och fått knorr båda två. :) Stackrarna!
Så det blir jag och Hilma som få leka lite medans mamma pysslar om Thilda och Hanna.

Nu ska jag först fara ner på stan
och köpa lite Alvedon åt tjejerna. :)

Älskar denna bild på min lilla Hilma. Hon är såå söt!



Från förra sommaren. Tänk vad hon växer lilla damen.. här ser hon ju så pluttig ut och nu är hon så stor.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är knorr? :p

2009-10-30 @ 21:41:42
Postat av: Linda

Hej, vad har dom fått för sjukdom? Jag känner mig lite krasslig jag med..trött i kroppen och tjock i halsen :( träffade ju thilda i onsdags, tänkte om jag fått nåt av henne?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback