Helgen

I lördags fick jag snällt sitta på bänken och titta på när tjejerna spelade seriepremiär. Tyvärr så förlorade vi med 2-6 men tjejerna spelade riktigt bra och kämpade på hur bra som helst. Dom fyra nya tjejerna från F-94 varj jätteduktiga och det är såååå kul att dom vill spela med oss.

När matchen var slut var det dags för lite middag. Tillsammans med coach Bosse och Nichlas + herrarnas coach Danne, var vi några från laget som åt gott innan vi gick hem till coach Bosse och hade det trelivgt.
Det blev alldeles lugnt för mig och Angelica... hon körde snällt på mig. :) Åkte hem vid 23-tiden och somnade sött bredvid min älskling.

Igår sov vi länge, vilket var skönt. Sen städade vi lite, eller mest Jesper. Jag hoppade runt lite bredvid och gjorde vad jag kunde. :)
Mot kvällen gick vi på bio. Äntligen fick jag se Flickan som lekte med elden. Den var riktigt bra och jag tycker nog den är bättre än den första. Nu i kväll ska jag börja läse den boken också. Lite fel ordning, men så blev det. :)

Idag är jag sjukskriven. Vet inte hur länge jag ska vara hemma. Man får ju sjukskriva sig själv en veckan innan det behövs läkarintyg. En vecka behöver jag då inte. Kanske att jag kan jobba på onsdag, men som det känns nu får jag nog vänta till fredag (är ledig på torsdag ändå).

Har inte samma smärta längre, men mycket av svullnaden är kvar. Hela foten är svullen till och med fotryggen och tårna. Igår ville jag skippa kryckorna (och halta lite snyggt framåt i stället) när vi skulle på bio, men det sket sig för jag fick inte i foten i en enda sko, inte i ens i foppatofflorna. :/
Det är en konstig känsla blandat med smärta, svullnadskänsla och domningar.... vill att det ska försvinna.

Nu ska jag göra en fotobok som jag skrivit om tidigare. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback