Inget kul här inte

Jag bara jobbar, så här händer inget kul.

Men igår kväll hände en lite kul grej. Fick äntligen träffa Jossan (som bor i Oslo). Hon var hem och hälsade på en snabbis så då passade vi på att träffas. Istället för att gå och fika tog vi badkläderna och begav oss till simhallen. Var riktigt mysigt för dom tänder ljus på tisdagskvällar och släcker ner. Så vi snackade en massa skit medan vi även fick lite motion. :)
Jättekul att träffas!

Idag hade jag planerat att åka till jobbet och ta den där jäkla sprutan (vaccinationen) men bilen är på lagning och jag varken hinner eller orkar gå dit och förresten ska jag jobba natt så jag kan ta den i morgon bitti innan jag går hem.
Det dumma var att jag hade ställt in mig på att ta den idag så nu har jag drömt om sprutor hela natten. Tur att jag ska vara vaken denna natt så jag slipper drömmarna. :)

Ska snart iväg och träffa Sandra och Selda. Har inte träffat dom på länge och Selda har hunnit fylla 1 år. Har inte vetat nå vad jag ska köpa så tänkte hon skulle få välja eller önska sig något idag. :)

Bäst att göra sig klar!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh undrar när jag får ta sprutan, känns som om det vore bra att ta den för julles skull så inte jag smittar honom om jag skulle bli sjuk. Har hört att man får väldigt ont i armen efter sprutan, ömmar flera timmar, vissa har fått feber utav den :(

2009-10-21 @ 17:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback