Längtar efter dig!

Kollade på filmen Mammut idag En helt ok film. Den visar hur den verkliga världens ser ut och hur människor har det, lite hemsk. Lite seg var den också, men sevärd i alla fall. Man får sig några tankeställare.

När jag hade som mest tråkigaste kom mamma med småtjejerna en stund, då mamma passade på att gå till tandläkare och handla lite. Tjejerna sjöng lite karaoke för mig. Dom är riktigt duktiga.

Idag har det slinkit ner en värktablett, Citodon. Inte för fotens skull (även om den inte är så skön) utan för en helvetes mensvärk. Längesen jag hade en sån hemsk mensvärk. Usch! Nu är den borta... :)

Blir ganska tråkigt att gå hemma så här och jag ser verkligen fram emot då klockan blir fyra och Jesper slutar. Idag längtade jag extra mycket! Då ringer han och säger att han inte hunnit klart med sånt som måste göras idag och måste jobba över... som mest i två timmar. Gaaaahhhhh!
Hoppas han skyndar sig för ny längtar jag snart ihjäl mig plus att jag är hungrig (kylskåpet är tomt)!

Får väl fortsätta att sitta här och uggla....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback