Seger och party!

I fredags hade jag och älsklingen en riktig myskväll! Det är det bästa jag vet!

Igår var det dags för andra matchen för säsongen. Den spelades i Falun mot Enviken. Eftersom att jag inte kan spela så var jag babyvakt under tiden. Hade en lite underbar Elias som sov på min mage i bärsele hela matchen. Han var så snäll!
Tjejerna kämpade på riktigt bra och jag är så stolt över dom. Det blev tillslut en vinst för oss, 4-5.  Weee! :)
Skitkul med en vinst! Riktigt bra kämpat tjejor!

Hade sen en ensam kväll i soffan med en godispåse som var på tok för stor. Som vanligt äter jag bara några bitar och sen är jag nöjd. Ska äta lite idag med för nu har jag bestämt mig att sluta äta godis. Så det här är min sista helg med godis på ett bra tag framöver. :)
Fotbollen var förresten riktigt tråkig så jag skippade slutet och tog en lång, varm dusch i stället. :)

Idag var jag uppe med tuppen (kl.9 :)). Åkte till Sussie på Me and I party. Med mig hade jag kusin Linda och lilla Julius. Jättefina kläder. Önskar jag hade en liten som jag kunde skämma bort med en massa fint. Köpte i alla fall en snygg liten dress till Julius. Han kommer bli sååå snygg i den. :)
 plyschoverall med moln

Alldeles precis nu ska jag ta mig ner till sporthallen för att kika på herrarnas match. Ska hejja fram dom till en seger tänkte jag. :) Kom igen nu älskling! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback