Städa städa varje söndag

Gillar inte tanken på att städa, men när man väl kommer igår så är det rätt kul. Är väl för att jag gillar resultatet. :)
Så idag har jag plockat skit, dammat, dammsugat, skurat toaletten och torkat golven.
Nu är det så fint! :)

Jesper är och fixar bilen... den tvättas och vaxas. Att byta till vinterdäck var visst inte lika viktigt. :)

Jag ska nu göra min dagliga träning
och under tiden ska jag självklart lyssna på Takida.
Det är dem som spelas för det mesta just nu (plus lite Kent). :)



Kommentarer
Postat av: Linda

Ok, följer du med imorn då, eller jobbar du? 16.30 är det.

Postat av: Linda

Det var bra att du inte kunde träna idag för jag har värsta träningsvärken i vaderna :(

Jag hämtade ut kläderna igår, jättefina :) längtar tills han växer i dom!

Såg du mailet jag skickade till dig?

2009-10-21 @ 10:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback