Träningsvärk är härligt!

Har tränat boxning med kusinen i måndags och idag. Har ju inte tränat på en evighet tack vare min fot så igår smög sig träningsvärken på för att bli riktigt hemsk idag. Men kan inte annat än säga att det är sååå härligt med lite träningsvärk när man inte tränat på en månad.
Det är jättekul med boxning så nu ska vi träna det varje mån och ons.

Foten är dock inte riktigt med på vad jag håller på med. Värker inte så skönt just nu och den är svullen och har blivit lite blå igen. :/ Men nu måste jag börja lite lugnt annars dör jag.
I morgon ska jag äntligen träna innebandy, dock bara lite lugnt.

I förrgår beställde jag biljetter till Takida. Ska bli hur kul som helst. Så den 21 november åker jag, Jesper, Bosse och Nichlas till Örebro och kikar på dom. :)

Jesper jobbar över och jag har en myskväll i soffan. Lite värmeljus, pyjamas, varma sockor och lite goda vindruvor.
Ska bara käka lite ägg och grönt först så jag blir lite mätt. :)

Snart är det fredag och då är jag ledig... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback