Tunga ögonlock

Uscha, vad jag är trött!
Ögonlocken känns tunga som jag vet inte vad och skulle när som helst kunna stängas och inte öppna sig på ett bra tag. Hela kroppen känns ungefär som bly.
Var riktigt pigg igår kväll när jag åkte hit och tänkte att det blir en lätt natt. Men inte.. är tröttare den här natten!

Nu efter att jag har skadat foten så är den helt knäpp när jag kör bil. Kopplar ju med vänsterfoten och när jag gör det så börjar den skaka/rycka. Det blir ofrivilliga ryckningar så fort jag trycker ner den. Helknäppt! :)

Man har inte mycket privatliv när man jobbar natt. Det är bara att jobba (21-7.15), sova när man kommer hem (8-16) och sen äter man och tittar lite på TV och sen vid 20.15-20-30 så åker man till jobbet igen.
På fredag eftermiddag när jag vaknar har jag lite privatliv igen. :)

Nu är det bara 2 timmar tills jag får köra hem... ser inte fram emot att behöva skrapa rutorna. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback