Yantramatta

Har haft en trevlig stund med Sandra och Selda på stan. Lilltjejen har blivit såå stor, springer fram och är mer än busig. :) Nu har jag fått lite inspiration till en födelsedagspresent till Selda. :)

Som vanligt kunde jag inte låta bli att handla något. Men idag blev det en grej som jag velat ha länge, och den bara låg där och väntade på mig. En Yantramatta (spikmatta). :) Ska bli kul att testa den, men vågar mig inte på det idag eftersom att jag ska jobba natt och många säger att man blir så trött. Så det får bli när min två nattpass är avklarade. :)




Köpte även lite hårfärg som jag ska slänga i om en stund. Det är behövligt! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Mamma har en såndär matta, provade den i helgen och det gör jävligt ont måste jag säga! men ska ju fungera bra, jag skulle behöva en spik-kudde för har skitont i nacken...säkert pga amningen, man spänner sig så mycket då.

2009-10-21 @ 17:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback