Besök hos Julius

Vi var och hälsade på Julius och hans mamma och pappa idag. Fikade lite och så tog jag kort på lilla familjen som ska in till tidningen.

Han är så underbart söt! Johan och Linda har verkligen gjort ett bra jobb. ;)

Några bilder på sötnosen kan jag bjuda på!
Bilden på hela familjen tänker jag inte visa. Den får ni se i tidningen eller när/om Linda lägger ut den på sin
blogg.






Jag vet någon som är sugen.. ;)

Ska snart gå till sängs och hoppas på att få vakna utan huvudvärk och konstigt ont i bröstet...
det är riktigt obehagligt vissa stunder.

Gog natt!


Kommentarer
Postat av: Marina

Ja, han passar med en liten bebis i famnen :) är det dax snart eller? Kram

Postat av: Linda

Bebisen klär Jesper som handen i handsken ;) Nu är det bara att börja producera =)

2009-09-17 @ 08:15:36
URL: http://villanochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback