Bilder från Cypern

Vill bara tillbaka när jag ser alla bilder!

Orkar inte skriva någon "dagbok" om vad vi gjort.

Vi har haft det varmt och skönt (ca 35C och 30C i havet), strålande sol varenda dag, riktigt god mat och en massa massa mys.
Blir helt galet nykär när man är iväg sådär och kan säga att det håller i sig fortfarande. :)

En helt underbart underbar resa med min prins Jesper!

Varsegoda! :D


Den lilla "gräsplätten" mellan pool och hav, där vi låg några dagar.


Callisto beach, stranden vid hotellet.


Hotellpoolen

  
Vad vi gjorde på kvällarna innan det var dags för middag. :)

   
Nissi Beach



Min snygging!


  





 


Kärlek!!!! Älskar dig!!!


Fler bilder finns på min facebook. :)

Nu blir det lördagsmys som bara den!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback