En speciell dag

Idag, äntligen, kom kusin Linda och Johans bebis!!! Den lilla lilla söta pojken är äntligen här!
Längtar så efter att få träffa dom stolta föräldrarna och det lilla underverket!!







Annars har jag haft en riktigt håll igång dag. Det är inte förräns nu jag landar i soffan.
Jag har jobbat 7-15 och sen har vi haft en riktig städdag.
Våran städdag har inneburit dammning, skruning av toalett, dammsugning och torkning av golv plus rensning av två garderober. En av garderberna var den med handdukar och sängkläder, så nu har vi inte så mycket kvar. :)

Nu ska jag njuta av lite grurka, paprika och dipp tillsammans med min älskling framför Tv:n. Just nu är det ju Ensam mamma söker. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback