Fuji Fotobok

FUJIdirekt erbjuder alla som har en blogg en gratis fotobok om man skriver lite om den på bloggen.
Tycker att det är en toppenidé av Fuji, och värt att prova. En perfekt present eller julklapp till nära och kära, eller till sig själv för att minnas något speciellt. Enkelt att göra på nätet och man slipper sitta i all evighet med alla bilder för att göra ett eget album. Det spar tid och tålamod. :) 
Att sina bästa minnen i en alldeles egen (foto)bok är helt toppen! Jag kommer absolut att utnyttja Fujis erbjudande och göra min alldeles egna fotobok från min och Jesper semester på Cypern. Om jag blir nöjd finns det många fler minnen hos mig som vill bli sparade i en bok.
Så alla ni som har en blogg; besök FUJIdirekt, skriv några ord om fotoboken och utnyttja erbjudandet om att spara dina minnen i en fotobok.


Kommentarer
Postat av: Nichlas

det var inte lite du skrev om fuji direkt:P

2009-09-30 @ 17:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback