Fy farao

Fy farao vad kallt det är.. kallt ute och kallt inne.

Blir så arg när jag har elementen på full sprutt och det inte kommer någon värme.
Varför är dom så snåla??? Det börjar bli kallt nu och då vill man ha lite varmt inne, eller är det bara jag som vill det??
Dessutom är det svinkallt på golvet. Lägenheten under oss har stått tom i över 1 1/2 år (gumman dog och sonen låter lägenheten bara stå) och dom har ju ingen värme på och hade det inte på hela tiden i vintras, så all kyla steg upp till vårat golv. Kallt kallt kallt!!!



Känner mig på lite dåligt humör. Jobbet ringde och väckte mig och sa att jag minsann skulle byta till en natt idag i stället för en kväll i morgon. Sa att jag inte ville och inte behövde byta för att jag har inte poolvecka (under poolveckan ska jag vara lite flexibel och kunna byta pass om så behövs). Jag har faktiskt schemavecka och har då precis som vilken annan som helst. Hon som har hand om schemorna och ringer ut folk om det behövdes skulle prata med den andra chefen då den första hade sagt att dom fick ringa mig... hon ringde en stund senare och sa att jag hade haft rätt (yes) och inte behövde byta om jag inte ville.. jag sa NEJ!

Något som gör mig glad idag är i alla fall att jag ska träffa kusin Linda och lilla Julius och sen ikväll är det innebandyträning. Jippie!!!

Näää... nu måste jag värma mig och mina isbitar till fötter i duschen en lång stund!

Nu börjar det bli riktiga mysa-med-ljus-tider!



Kommentarer
Postat av: Louise

Hos mig har ja inge värme på alls, de va 18 grader i min lägenhet när ja vaknade i morse o är de än! Burr :( ush vad man jag blir trött på ludvika hem..:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback