Hemma och svininfluensa

Är hemma från en helt underbarr underbar vecka på Cypern.
Jag och min älskling har haft det så bra!!
I morgon kommer lite bilder från veckan, hinner tyvärr inte nu då jag snart ska iväg och träna lite innebandy.

Körde igång och jobbade direkt på onsdag.. det blev en heldag från 8.00-21.30, halv dagen bestod av "utbildning".
Helt slut är jag fortfarande.. har nog inte sovit ifatt det jag missade natten vi flög hem än.

Det tråkiga är att min älsling har blivit sjuk. Influensa.. med dunderförkylning, värk i kroppen och ganska hög feber.. kan lika gärna vara svininfluensa. Dem säger att om man har feber, värk i kroppen och förkyld med halsont och så, har man med stor sannolikhet svininfluensa. Bara att härda ut!!
Men det är så synd om han! Han har inte klivit upp ur sängen än. Min plutt!!!

Nu ska jag göra mig redo för en träning!! 

Kommentarer
Postat av: Linda

Tråkigt att han är sjuk, ni får komma o hälsa på lilla Julius när ni blivit friska igen :) Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback