Kortisdag

Nu ska man strax gå till sängs igen. Det blev en liten kortisdag idag. Vaknade kl.14.00 så så lång dag har man inte haft.

Konstigt nog har jag hunnit med en del idag. Var ner på stan och handlade ett pat nya skor (seller stövlar) och ett par leggins. Fick hjälp av syster yster med det. Kul att träffa henne med, händer lite för sällan nu om dagarna.
Sen har jag varit och tränat småpojkarna och sen även småtjejerna i innebandy. Riktigt kul.
Är väl meningen jag ska hjälpa till att träna flicklaget sen framöver, hinner nog inte med båda.

Kanske att Jesper börjar gå med på att skaffa en Tv till sovrummet. Kanske. :)

Nu är jag supertrött! Ska gå och lägga mig och läsa lite... det bästa som finns innan man stänger ögonlocken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback