Kul träning

Jag har haft en riktigt lugn dag idag... så skönt!
Har färgat håret, tvättat, städat skogarderoben och lite annat smått. Men mest tagit det lugnt i soffan.

Idag hade vi en suveränt rolig träning! Det allra roligaste var att vi var så många.. det var rekord denna säsong. Hoppas det kan hålla i sig. Måste ge tränarna lite beröm också för en sån kul träning. Det var bra och roliga övningar (även lite jobbiga)!! Så bra jobbat Nichlas och Bosse! :)

I morgon ska jag till Hagge och mina små älsklingar! Vara lite syskonvakt (tjejerna har ledighetsdag) medan mamma är på nå möte under förmiddagen. Sen blir det väl mys med mamma och tjejerna under eftermiddagen. Längesen jag var där så jag längtar! :)

Har nyss myst i soffan med passionsfrukt och melon. Det var så gott så ska nog ta lite till! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback