Magkatarr ????

Fick sjukanmäla(?) mig några timmar idag. Var hemma strax efter 13.00.
Igår kväll när vi skulle sova fick jag helt plötsligt ont i magen, ungefär vid epigastrium där revbensbågarna går ihop. :) Ont vid ut- och inandning och även när jag skrattar. Öm vid stället är jag också.
Hade ont under natten, vaknade flera gånger.

Så idag på jobbet har vi försökt ställe en diagnos. Det mesta lutar mot magkatarr. Men har inga andra symtom och det är ju lite konstigt det här med andningen.  
Provade först en tablett, ingen effekt och sen en annan och ingen effekt där heller.

Huvudvärken kom (haft till och från i en vecka nu) så då gav jag upp för dagen. Gick ändå utöver så då var det lika bra att passa på att smita hem när man inte mår 100% bra.

Skönt att jag är ledig nu till lördag natt och hoppas det är med magen bara är något tillfälligt och försvinner snart.
Det är inget som smittar i alla fall. :)

Jaja! Nog om mina krämpor... (men hade inget annat att skriva) haha! :D

Nu ska jag ta det lugnt idag... (huvudvärkstablett tagen så nu är det soffan som gäller ett tag).

Har lovat kusin att komma upp och ta kort på familjen Drottesjö (lilla Julius + mamma och pappa) som dom ska skicka in till tidningen. Så dit ska vi en sväng i kväll.

Nu ska jag slumra lite... ;)



Jag och kusin Linda förra året! :)



Kommentarer
Postat av: Mia

Känner du dig bättre nu då? Vet du vad det var för konstigt? =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback